Эксоцман
на главную поиск contacts
В разделе представлена информация о докторских, кандидатских, магистерских и PhD диссертациях в области экономики, социологии и менеджмента, которые были защищены в России и за рубежом в последние годы. (подробнее...)
Всего публикаций в данном разделе: 1

Диссертации

Авторы:
все А Б В Г Д Е ЖЗ ИЙК Л М Н О П Р С Т У ФХ ЦЧШ ЩЭЮ Я
A B C D E F G H IJKL M N O PQRSTUV WXYZ
 
Названия:
АБВ ГДЕЖЗИ ЙК Л М НО П РС ТУ Ф ХЦЧШЩЭЮЯ
A B C D E FG HI J KLM NO P QRS T UV W XYZ
 

Опубликовано на портале: 25-12-2003
Jennifer Kelly
2002
This research examines a whether a team-based marketing department impacts the positive performance of an organization. It examines whether organizations are better able understand its customers, competitors and its environment, and have the mechanisms in place to react quickly to changes in its environment. The market-orientation theory was used to examine this theory and was found to be mediate the team-performance relationship. This study was conducted in the Canadian pharmaceutical industry. The results of this study support that product managers who perceive their marketing departm
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию