Эксоцман
на главную поиск contacts
В разделе представлена информация о докторских, кандидатских, магистерских и PhD диссертациях в области экономики, социологии и менеджмента, которые были защищены в России и за рубежом в последние годы. (подробнее...)
Всего публикаций в данном разделе: 1

Диссертации

Авторы:
А Б В Г Д Е ЖЗ ИЙК Л М Н О П Р С Т У ФХ ЦЧШ ЩЭЮ Я
A B C D E F G H IJK L M N O PQRSTUV WXYZ
 
Названия:
все АБВ ГДЕЖЗИ ЙК Л М НО П РС ТУ Ф ХЦЧШЩЭЮЯ
A B C D E FG HI J KLM NO PQRS T UV W XYZ
 

Опубликовано на портале: 25-12-2003
Sandra Naipaul
2002
The current study investigated the odd-even psychological pricing strategy practiced in the restaurant industry. It presented and tested the Price Ending Strategies and Consumer Response Behavior (PrESCRB) model developed for this study. The marketing aspect (Study I) of the model postulates that restaurant marketers use a 99-price ending to signal value in the quick service restaurant segment, and a 00-price ending to signal quality in the fine dining restaurant segment. While the consumer aspect (Study II) of the model postulates that consumers learn to associate the 99-price ending w
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию