Эксоцман
на главную поиск contacts
В разделе представлена информация о докторских, кандидатских, магистерских и PhD диссертациях в области экономики, социологии и менеджмента, которые были защищены в России и за рубежом в последние годы. (подробнее...)
Всего публикаций в данном разделе: 3

Диссертации

Авторы:
АБВГДЕЖЗИЙКЛМНОПРСТУФХЦЧШЩЭЮЯ
A B C D E F G H I J K L M N O P QR S T UV W XY Z
 
Названия:
все АБВГДЕЖЗИЙКЛМНОПРСТУФХЦЧШЩЭЮЯ
A B C DE F G H I JKLM N O P QRS T UV W XYZ
 

Опубликовано на портале: 30-04-2004
Michael A. Schwarz
Организация: Harvard University
Cambridge, 2002
This dissertation derives restrictions on an agent's behavior from invariance principles, in particular, from the requirement that an agent's choices be independent of the units of measurement. It is shown that invariance principles are sufficient for approximating an agent's behavior in environments where little information is available. Strong restrictions on admissible shape of tails of the posterior distribution of an unknown variable are derived. For the case of independently and identically distributed draws, closed form solution for the family of tails of posterior distribution is
ресурс содержит полный текст, либо отрывок из него ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию

Опубликовано на портале: 19-05-2004
Mary Brunell, Charles C. Harrington
COLUMBIA UNIVERSITY TEACHERS COLLEGE , 2001
The purpose of this ethnographic study was to understand the experience of being an older, poor woman living alone in the city.
ресурс содержит полный текст, либо отрывок из него ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл

Опубликовано на портале: 25-12-2003
Sivakumar Viswanathan
2002
The confluence of several factors over the last few years has transformed the Internet from an experimenting ground for technophiles and hobbyists into an important and sophisticated forum for commerce. The emergence and growth of firms with innovative business models that exploit the inherent strengths of technology-enabled channels like the Web, alters the strategic landscape for traditional firms and poses new challenges. As traditional firms move online, both sets of firms now have to compete not only with similar rivals, but also with firms with different competencies, product offe
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию