Эксоцман
на главную поиск contacts

James M. Kilts Center for Marketing
(Graduate School of Business (Chicago GSB) / University of Chicago)

Обновлено: 29-03-2011
Тематические разделы:
Год основания
1999
Тип организации
Центры, Исследовательские и аналитические
Цели и задачи
Founded in 1999 by James M. Kilts and the Nabisco Foundation, the James M. Kilts Center for Marketing sponsors basic research in marketing as well as innovation in the GSB marketing curriculum. The center sponsors a wide variety of basic and applied research. Topics explored range from the determinants of consumer behavior and analytical models of marketing activities to current marketing practice and tactical issues. The common thread is a commitment to objective and rigorous scholarship with an agenda focused on research with the potential to make substantial long-run contributions.
Руководитель
Peter E. Rossi
Исследовательские проекты
Consumer behavior Analytical models of marketing activities to current marketing practice Tactical issues
Публикации
Research publications

Research publications
Регулярные мероприятия, семинары, конференции
Speaker series
 
 
Домашняя страница
Другие ссылки
E-mail
Другие e-mail
Телефон
773.702.7121
Факс
773.702.6420
Адрес
USA, Chicago,
1101 East 58th Street
Chicago, IL 60637
Дополнительная информация
ansiti

Ключевые слова

См. также:
Eugene Jones
Journal of Food Distribution Research. 2001.  Vol. 32. No. 1. P. 79-84. 
[Статья]
Виктор Владимирович Девятко
Ресторатор. 2005.  № 7.
[Статья]
Ольга Игоревна Михайлова, Ольга Юрьевна Гурова
Журнал социологии и социальной антропологии. 2009.  Т. 12. № 1. С. 52-65. 
[Статья]
Людмила Ивановна Ростовцева
Социологические исследования. 2004.  № 4. С. 90-93. 
[Статья]
Анна Георгиевна Голова
Журнал социологии и социальной антропологии. 2011.  Т. 14. № 5. С. 304-312. 
[Статья]