Эксоцман
на главную поиск contacts

Davis Howard H.

Обновлено: 24-09-2010
Дата рождения 26 октября 1948 г.
Образование бакалавр [Cambridge]
PhD [Edinburgh ]
Место работы University of Wales, Bangor / Professor of Social Theory & Institutions

Профессиональные интересы:
Социальная структура, технология и социальные изменения, медиа-организации, культура широковещания в Западной и Восточной Европе.

Публикации:
  • Davis, H and Scase, R (2000) Managing Creativity: The Dynamics of Work and Organisation, Buckingham, Open University Press
  • Davis, H, Hammond, P and Nizamova, L (2000) Media, language policy and cultural change in Tatarstan: historic vs. pragmatic claims to nationhood, Nations and Nationalism, 6, 2, 203-226
  • Davis, H (1999) Class and Status, in M Cook and G Davie (Eds), Modern France: Society in Transition, London, Routledge, 15-33
  • Davis, H, Hammond, P and Nizamova, L (1998) Changing Identities and Practices in Post-Soviet Journalism: the case of Tatarstan, European Journal of Communication, 13,1, 77-97


Публикации на портале:
Книги Статьи
Домашняя страница http://www.bangor.ac.uk/so/staff/DavisH.htm
E-mail h.h.davis@bangor.ac.uk
Телефон 01248 382123
Факс 01248 382085
Адрес Почтовый адрес: School of Social Sciences, University of Wales, BANGOR, Gwynedd LL57 2DG, United Kingdom

Дополнительная информация:
Recent Projects 2003 Co-investigator Public Appointments: Motivations and Prompts Funded by the National Assembly for Wales

1999 - 2002 Project Co-ordinator Tempus Tacis Compact Project Funded by the European Union

1999 - 2001 Grant Holder Cultural Power and the Transition in a Russian Region Funded by the Leverhulme Trust
Ключевые слова

См. также:
Наталья Евгеньевна Тихонова
Общественные науки и современность. 2017.  № 3. С. 26–41. 
[Статья]
Наталья Евгеньевна Тихонова
Общественные науки и современность. 2017.  № 2. С. 23–35. 
[Статья]
Ольга Александровна Хасбулатова, Лариса Станиславовна Егорова
Социологические исследования. 2002.  № 11. С. 48-54. 
[Статья]
Мелвин Л. Кон, Валерий Хмелько, Владимир Ильич Паниотто, Хо-Фунг Хунг
Социология: теория, методы, маркетинг. 2005.  No. 3. P. 24-64. 
[Статья]
В. М. Степаненкова
Социологические исследования. 1994.  № 5. С. 141-142. 
[Статья]
Леонид Григорьевич Ионин
Социологические исследования. 1996.  № 2. С. 3-12. 
[Статья]