Эксоцман
на главную поиск contacts

McKenna Regis

Обновлено: 09-12-2010
Место работы McKenna Ventures / Chairman

Профессиональные интересы:
Использование информационных и телекоммуникационных технологий в бизнес-стратегиях
Маркетинг технологий


Публикации:
Книги:
«Real Time, Preparing for the Age of the Never Satisfied Customer», Harvard Business School Press, Fall 1997
«Relationship Marketing», Addison-Wesley, 1991
«Who's Afraid of Big Blue», Addison-Wesley, 1989
«The Regis Touch», Addison-Wesley, 1985
Избранные статьи:
“Real-Time Marketing,” Harvard Business Review, July-August 1995
“Marketing Is Everything,” Harvard Business Review, 1991
“Marketing in an Age of Diversity,” Harvard Business Review, 1988
“Why High Tech Products Fail,” The International High Technology Marketing Review, 1987
“International Competition in High Technology,” California Management Review, 1984


Публикации на портале:
Книги
E-mail info@McKennas.com.

Ссылки:
Ключевые слова

См. также:
Ronald E. Goldsmith
Marketing Intelligence & Planning. 1999.  Vol. 17. No. 4. P. 178 - 185. 
[Статья]