Эксоцман
на главную поиск contacts

Quality commitment (Приверженность качеству)

Опубликовано на портале: 09-01-2003
Managing Service Quality. 1992.  Vol. 2. No. 3.
Reviews the issues of commitment when in the throes of a quality improvement process, concentrating on the way in which the management team can spread enthusiasm to everyone else. Outlines the main "commitment" problems as distractions, impatience and the non-commitment of others. Suggests that gaining and sustaining commitment involves more than just emotions and attitudes, it must also be understood and planned.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Владислав Доминяк
Менеджер по персоналу. 2006.  № 4. С. 34-40. 
[Статья]
Kirdan Lees
Journal of Macroeconomics. 2007.  Vol. 29. No. 4. P. 959-975. 
[Статья]
Владислав Доминяк
Персонал-Микс. 2004.  № 2. С. 114-119. 
[Статья]
Владислав Доминяк
Персонал-Микс. 2004.  № 3. С. 105-108. 
[Статья]
Сергей Алексеевич Липатов
Мир психологии. 2004.  № 2. С. 142-148. 
[Статья]