Эксоцман
на главную поиск contacts

Developing Customer Care Training Programmes (Развитие тренинговых программ с учетом интересов потребителя)

Опубликовано на портале: 10-01-2003
Marketing Intelligence & Planning. 1989.  Vol. 7. No. 1.
The real nature of customer care is defined as being more than making customers smile. The five main requirements are: understanding the customers, methods of measuring service quality, involving employees at all levels, devolving decision taking on customer care and communication.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Roy Canning
Industrial and Commercial Training. 1990.  Vol. 22. No. 5.
[Статья]
Мария Александровна Пильгун, Иосиф Михайлович Дзялошинский
[Доклад на Интернет-конференции]
Александр Васильевич Родин
Общественные науки и современность. 2015.  № 6. С. 142-150. 
[Статья]
Евгений Борисович Моргунов
[Учебная программа]