Эксоцман
на главную поиск contacts

Price Adjustments in Cherry Markets

Опубликовано на портале: 05-03-2005
Journal of Food Distribution Research. 1995.  Vol. 26. No. 2. P. 39-53. 
Buyers of cherries trade initially without inspection. Upon receipt, buyers sometimes seek to renegotiate the earlier agreements. Empirical results suggest that changing market conditions, fruit quality, and characteristics of the trading partners significantly affect the probability that a trade is renegotiated.

Ссылки
тексты статей http://agecon.lib.umn.edu/cgi-bin/browse_journal.pl?publisherid=9
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Григорий Германович Попов, Е.И. Чибисова
TERRA ECONOMICUS. 2016.  Т. 14. № 3. С. 87-100. 
[Статья]
Kimberly Zeuli
[Учебная программа]
[Интернет-ресурс]
Ingar Mehus
International Review for the Sociology of Sport. 2005.  Vol. 40. No. 3. P. 321-333. 
[Статья]
А.А. Кисельников, Иосиф Владимирович Курцев
Регион: экономика и социология. 2008.  № 3. С. 183-199. 
[Статья]