Эксоцман
на главную поиск contacts

Marketing skills for young scholars

русская версия

Опубликовано на портале: 24-01-2005
"Marketing skills for young sholars" (by B. Bedniy, I. Sheinfeld, S. Balabanov, and E. Kozlov) raises issue of training young sholars for activities under market conditions, especially for marketing innovative discoveries. Authors have been introducing a special training course for post-graduate students featuring two basic aims. 1. Stimulating practical introduction of students' research results. 2. Finding out those young scholars, who possess abilities for eventual professional career in innovation management after completing their post-graduate training courses. Study by the authors demonstrated growing demand for this kind of programs and skills, as well as positive role of this training for recruiting young people into academic careers.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Сергей Иванович Лунев
Вопросы государственного и муниципального управления. 2008.  № 1. С. 38-51. 
[Статья]
Ульяна Викторовна Зинина
[Доклад на Интернет-конференции]
Сергей Александрович Середа
[Доклад на Интернет-конференции]
С. Ульяничев
Общественные науки и современность. 1992.  № 4. С. 34-44. 
[Статья]
Эльвина Рифхатовна Байбурина, Татьяна В Головко
Корпоративные финансы. 2008.  № 2 (6). С. 5-19. 
[Статья]
Роман Григорьевич Стронгин, Борис Ильич Бедный, Григорий Артурович Максимов, Алексей Андреевич Миронос
Университетское управление. 2006.  № 2(42). С. 45-51. 
[Статья]