Эксоцман
на главную поиск contacts

Are There Too Many New Product Introductions In U.S. Food Marketing?

Опубликовано на портале: 05-03-2005
Journal of Food Distribution Research. 1995.  Vol. 26. No. 1. P. 9-13. 
New food product introductions have risen sharply in recent years, but the net number of products on retail shelves has remained about the same. Most new product introductions are extensions of existing products, and innovation has fallen sharply in recent years.

Ссылки
тексты статей http://agecon.lib.umn.edu/cgi-bin/browse_journal.pl?publisherid=9
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Александр Владимирович Островский
Общественные науки и современность. 2015.  № 2. С. 96-111. 
[Статья]
Алексей Васильевич Кива
Общественные науки и современность. 2014.  № 6. С. 83-93. 
[Статья]
Игорь Сергеевич Пыжев, В.Н. Руцкий
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2018.  Т. 10. № 1. С. 125-136. 
[Статья]
Paul Trupo, Luke A. Jr. Colavito, Dixie W. Reaves, Charles W. Coale, George W. Norton
Journal of Food Distribution Research. 1998.  Vol. 29. No. 2. P. 45-58. 
[Статья]
Marianne McGarry, Andrew J. Thulin
Journal of Food Distribution Research. 2004.  Vol. 31. No. 1. P. 193-197. 
[Статья]
Safdar Muhammad, Albert J. Allen
Journal of Food Distribution Research. 2000.  Vol. 31. No. 1. P. 152-158. 
[Статья]