Эксоцман
на главную поиск contacts

Are There Too Many New Product Introductions In U.S. Food Marketing?

Опубликовано на портале: 05-03-2005
Journal of Food Distribution Research. 1995.  Vol. 26. No. 1. P. 9-13. 
New food product introductions have risen sharply in recent years, but the net number of products on retail shelves has remained about the same. Most new product introductions are extensions of existing products, and innovation has fallen sharply in recent years.

Ссылки
тексты статей http://agecon.lib.umn.edu/cgi-bin/browse_journal.pl?publisherid=9
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Евгений Алексеевич Капогузов, Роман Игоревич Чупин, Мария Сергеевна Харламова
TERRA ECONOMICUS. 2018.  Т. 16. № 2. С. 122-139. 
[Статья]
Рустем Махмутович Нуреев, Евгений Георгиевич Бусыгин
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2017.  Т. 9. № 3. С. 97-118. 
[Статья]
Александр Олегович Карпов
Общественные науки и современность. 2016.  № 6. С. 139-152. 
[Статья]
Вольфрам Элснер
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2018.  Т. 10. № 4. С. 7-19. 
[Статья]
Светлана Владимировна Мареева
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2017.  Т. 9. № 1. С. 88-104. 
[Статья]
Александр Петрович Михайлов, Вячеслав Анатольевич Шведовский, Владислав Жанович Келле
Социология: методология, методы и математическое моделирование (Социология: 4М). 2001.  № 13. С. 114-122. 
[Статья]