Эксоцман
на главную поиск contacts

U.S. Demand for Lamb: The Other Red Meat

Опубликовано на портале: 12-05-2005
Journal of Food Distribution Research. 1993.  Vol. 24. No. 1. P. 158-166. 
This analysis focused on economic forces influencing U.S. lamb consumption at the consumer level. The demand for lamb was shown to be inelastic. Key determinants of lamb consumption were habit persistence, seasonality, own price, and the price of pork. Income, trend and the price of beef were not statistically important factors.

Ссылки
текст статьи в формате pdf:
http://agecon.lib.umn.edu/cgi-bin/pdf_view.pl?paperid=5411&ftype=.pdf
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Григорий Германович Попов, Е.И. Чибисова
TERRA ECONOMICUS. 2016.  Т. 14. № 3. С. 87-100. 
[Статья]
Kimberly Zeuli
[Учебная программа]
Ingar Mehus
International Review for the Sociology of Sport. 2005.  Vol. 40. No. 3. P. 321-333. 
[Статья]
А.А. Кисельников, Иосиф Владимирович Курцев
Регион: экономика и социология. 2008.  № 3. С. 183-199. 
[Статья]