Эксоцман
на главную поиск contacts

The Product Development Challenge: Competing Through Speed, Quality, and Creativity (A Harvard Business Review Book) (Проблема создания новых продуктов: конкурируя посредством скорости, качества и креативности)

Опубликовано на портале: 30-10-2003
Harvard: Harvard Business School Press, 1995
Тематический раздел:
Bestselling authors Clark and Wheelwright present a collection of the most compelling Harvard Business Review articles on how to achieve a competitive edge by excelling at product development.

В сборнике представлена наиболее полная коллекция лучших статей, опубликованных в Гарвард Бизнес Ревю по вопросам получения конкурентных преимуществ посредством достижения превосходства в разработке новых продуктов.

Introduction
Part 1. Competing Through New Product Development
Part 2. Managing the Creation of New Technologies
Part 3. Creating a Development Strategy
Part 4. Building High-Performance Teams
Part 5. Executing Development Projects
Part 6. Creating a Competitive Advantage
Index

Ключевые слова

См. также:
Mie-Sophia Elizabeth Augier, David J. Teece
Российский журнал менеджмента. 2004.  Т. 2. № 4. С. 3-18. 
[Статья]
Ю.Н. Жученко
Экономические науки. 2010.  Т. 68. № 7. С. 126-128. 
[Статья]
Gregory P. Prastacos, Klas Derquist, Luk Van Wassenhove, Yiannis E. Spanos
European Management Journal. 2002.  Vol. 20. No. 1. P. 55-71. 
[Статья]