The Product Development Challenge: Competing Through Speed, Quality, and Creativity (A Harvard Business Review Book) (Проблема создания новых продуктов: конкурируя посредством скорости, качества и креативности)
Опубликовано на портале: 30-10-2003
Harvard: Harvard Business School Press, 1995
Тематический раздел:
Bestselling authors Clark and Wheelwright present a collection of the most compelling
Harvard Business Review articles on how to achieve a competitive edge by excelling
at product development.
В сборнике представлена наиболее полная коллекция лучших статей, опубликованных в Гарвард Бизнес Ревю по вопросам получения конкурентных преимуществ посредством достижения превосходства в разработке новых продуктов. |
Introduction
Part 1. Competing Through New Product Development
Part 2. Managing the Creation of New Technologies
Part 3. Creating a Development Strategy
Part 4. Building High-Performance Teams
Part 5. Executing Development Projects
Part 6. Creating a Competitive Advantage
Index
Part 1. Competing Through New Product Development
Part 2. Managing the Creation of New Technologies
Part 3. Creating a Development Strategy
Part 4. Building High-Performance Teams
Part 5. Executing Development Projects
Part 6. Creating a Competitive Advantage
Index
Ключевые слова
competitive advantage managing innovation product development конкурентное преимущество разработка продукта управление инновациями
См. также:
[Интернет-ресурс]
[Интернет-ресурс]
European Management Journal.
2002.
Vol. 20.
No. 1.
P. 55-71.
[Статья]