Эксоцман
на главную поиск contacts

Marketing: Concepts and Strategies 12/e (Маркетинг: Концепции и стратегии)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
USA: Houghton Mifflin Company, 2003
Тематический раздел:
In a field driven by change, instructors are steadfast about one remarkable text: Pride/Ferrell's Marketing - preferred for its up-to-date, progressive content and an outstanding suite of supplements. To maximize the text's core strength, the authors have revised concepts, features, and examples throughout to maintain timely coverage of current marketing trends and strategies. Over two-thirds of the citations in this edition come from sources published in 2000 and 2001. In addition, Pride and Ferrell prepare students for a competitive business environment by discussing topical issues such as customer relationship management, supply chain management, IT issues, the latest e-commerce models, and the downsizing of dot-coms.

В представленном издании содержатся обновленные концепции и примеры, отражающие современные маркетинговые тенденции и стратегии. Помимо этого авторы готовят студентов к конкурентной среде бизнеса, обсуждая такие темы как управление взаимоотношениями с клиентами, управление цепочкой поставок, информационные технологии и т.п.

I.Marketing and Its Environment
II.Buyer Behavior and Target Market Selection
III.Product Decisions
IV.Distribution Decisions
V.Promotion Decisions
VI.Pricing Decisions
VII.Implementation and Electronic Marketing
Appendices
A. Careers in Marketing
B. Financial Analysis in Marketing
C. Sample Marketing Plan

Ключевые слова

См. также:
Владимир Николаевич Домнин
[Книга]
Дмитрий Дмитриевич Костоглодов, Иван Игнатьевич Саввиди, Виктор Николаевич Стаханов
[Книга]