Эксоцман
на главную поиск contacts

Business Marketing, Third Edition (Бизнес-маркетинг)

Опубликовано на портале: 30-10-2003
New Jersey: Prentice-Hall, 1997
Тематический раздел:
For undergraduate and graduate courses in Industrial or Business to Business Marketing. Focusing on proven tactics, this introduction to business marketing explores the full spectrum of theory and applications in a clear, accessible style.

Рекомендуется для использования во вводных и базовых курсах «Промышленный маркетинг» и «В-2-В маркетинг». Представленный учебник – вводный курс бизнес-маркетинга – охватывает весь спектр теоретических аспектов бизнес-маркетинга, таких как исследование бизнес-рынков, анализ и прогнозирование спроса, разработка стратегии и т.п., и их практического применения.

I. DIMENSIONS OF BUSINESS MARKETING.
II. BUSINESS BUYING AND BUYER BEHAVIOR.
III. STRATEGY FORMATION IN THE BUSINESS MARKET.
IV. PRODUCT AND SERVICE STRATEGIES.
V. CHANNEL STRATEGIES.
VI. COMMUNICATION STRATEGIES.
VII. PRICING STRATEGIES.
VIII. COMPETING, CONTROLLING, AND EXPANDING.
IX. CASES.
Glossary.
Name Index.
Subject Index.

Ключевые слова

См. также:
Ulla Johansson, Lisbeth Svengren
[Книга]
Ronald E. Goldsmith
Marketing Intelligence & Planning. 1999.  Vol. 17. No. 4. P. 178 - 185. 
[Статья]
А.Ю. Горохов
Вопросы экономики и права. 2011.  № 1. С. 121-126. 
[Статья]
Jehoshua Eliashberg
[Учебная программа]
George Day
[Учебная программа]