Эксоцман
на главную поиск contacts

Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice (Интернет-маркетинг: стратегия, осуществление и практика)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
Изд-во: Pearson Education, 2002, 512 с.
Тематический раздел:
Internet Marketing will be invaluable for students studying e-marketing, e-commerce or Internet marketing at second, third or postgraduate level, as well as specialist courses involving Internet marketing. It should also prove invaluable for practitioners wishing to update their e-marketing skills. Internet Marketing is a comprehensive guide to how organisations can use the Internet to support their marketing activities and covers all aspects of Internet marketing - environment analysis, strategy development and implementation.

Книга охватывает все аспекты Интернет-маркетинга: анализ среды, разработка и осуществление стратегии, и может служить прекрасным гидом для организаций, показывая, как они могут использовать Интернет для поддержки своей маркетинговой деятельности. Интернет-маркетинг ориентирован на студентов, изучающих е-коммерцию или Интернет-маркетинг, специалистов в данных областях, а также практикам, желающим улучшить свои навыки в области Интернет-маркетинга.

1 Introduction to Internet Marketing
2 The Internet Micro-Environment
3 The Internet macro-environment
4 Internet marketing strategy
5 The Internet marketing mix
6 Relationship marketing using the Internet
7 Delivering online service quality
8 Interactive marketing communications
9 Maintaining and monitoring the online presence
10 Business-to-Consumer Internet marketing
11 Business-to-Business Internet Marketing

Ключевые слова

См. также: