Эксоцман
на главную поиск contacts

Marketing: Principles and Perspectives, 2e (Маркетинг: принципы и перспективы)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
Chicago: McGraw-Hill, 1997
Тематический раздел:
This text continues to be a leader in the coverage of the most recent marketing thought. In the first edition, our emphasis on integrated marketing communications (Part 7) and our separate chapter on direct marketing (chapter 21) were the best examples of this competitive advantage. In addition, for the second edition we have added a focus on customer loyalty and cross-functional teams, as well as full integration of the Internet. Bearden not only talks about what marketing is, but prepares the students to be marketers by involving them in interactive exercises which strengthen decision making skills.

В учебнике представлены самые современные маркетинговые идеи. В данном издании, помимо фокусирования на интегрированных маркетинговых коммуникациях, авторы делают акцент на таких аспектах как лояльность потребителей, использование кросс-функциональных команд и полная интеграция Интернет. Bearden не только объясняет, что такое маркетинг, но и готовит студентов к работе маркетолога, прививая им навыки принятия решений.

Prologue
Part I Marketing In A Dynamic Environment
Part II Buying Behavior
Part III Marketing Research And Marketing Segmentation
Part IV Product And Service Concepts And Strategies
Part V Pricing Concepts And Strategies
Part VI Marketing Channels And Logistics