Эксоцман
на главную поиск contacts

Marketing Research: An Integrated Approach (Маркетинговые исследования: интегрированный подход)

Опубликовано на портале: 27-11-2003
Изд-во: Pearson Education, 2003
Тематический раздел:
For undergraduate and postgraduate courses in marketing research in marketing and business programmes. This new text provides for the first time an integration of both the professional and practical elements of marketing research, by providing an understanding of the management issues and the practical techniques facing today's marketers. Heavily case based approach, with up-to-date coverage of international marketing research throughout, this texts overriding aim is to provide academic rigour with real-life practicality.
Рекомендуется для курсов «Маркетинговые исследования» на базовом и продвинутом уровне. Книга представляет собой интеграцию профессиональных и практических элементов маркетинговых исследований, обеспечивая понимание проблем управления и практических методов исследования, с которыми в настоящее время сталкиваются маркетологи.

Chapter 1: Marketing Research And The Marketing Management Process
Chapter 2: The Market Research Industry
Chapter 3: The Marketing Research Process
Chapter 4: Existing Data
Chapter 5: Research Considerations
Chapter 6: Observing Behaviour
Chapter 7: Collecting Qualitative Data
Chapter 8: Analysing Qualitative Data
Chapter 9: Collecting Quantitative Data
Chapter 10: Designing Questionnaires For Quantitative Data
Chapter 11: Sampling For Quantitative Data
Chapter 12: Analysing Quantitative Data
Chapter 13: Presenting Research Results
Chapter 14: The Future Of Marketing Research
Cases - Market Research In Action

Ключевые слова

См. также:
Фархад Назипович Ильясов
Социологические исследования. 2011.  № 3. С. 112-116. 
[Статья]
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]