Эксоцман
на главную поиск contacts

The Guru Guide to Marketing: A Concise Guide to the Best Ideas from Today's Top Marketers (Рекомендации гуру маркетинга: краткий путеводитель по лучшим идеям)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
Europe: John Wiley & Sons, 2002, 252 с.
Тематический раздел:
Compiles the best thinking on modern marketing from the most noted names in the field to help your business and your products stand out from the pack. Offers cutting-edge advice that is objective, thought-provoking and always practical.

Сборник включает лучшие идеи современного маркетинга от самых известных специалистов в этой области, которые помогут Вашему бизнесу и Вашим продуктам выделиться из массы.

Introduction.
Chapter 1. The Future of Marketing.
Chapter 2. All You Need Is a Brand.
Chapter 3. All You Need Is Brand Management.
Chapter 4. All You Need Is a Customer Relationship.
Chapter 5. All You Need Is Customer Equity.
Chapter 6. All You Need is Buzz.
The Gurus.
Notes.
Bibliography.
Index.

Ключевые слова

См. также:
Владимир Николаевич Домнин
[Книга]
Дмитрий Дмитриевич Костоглодов, Иван Игнатьевич Саввиди, Виктор Николаевич Стаханов
[Книга]