Эксоцман
на главную поиск contacts

International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation, 3 rd Edition (Международная маркетинговая стратегия: анализ, разработка и осуществление)

Опубликовано на портале: 30-10-2003
USA: Thomson Learning, 2001
Тематический раздел:
The successful formula of simplifying a complex subject through a user-friendly style, a good balance of theory and implementation and the clear presentation of context, techniques and strategies, makes International Marketing Strategy the book of choice for undergraduate, postgraduate and MBA students and those taking the Chartered Institute of Marketing Diploma.

Preface
Part I. Anakysis
Part II. Development
Part III. Approaches to Implementation
Index

Ключевые слова

См. также:
Эльвира Ильюшина
Социология: теория, методы, маркетинг. 2004.  No. 4. P. 79-98. 
[Статья]
Виктор Николаевич Овчинников, Наталья Петровна Кетова
TERRA ECONOMICUS. 2004.  Т. 2. № 2. С. 8-15. 
[Статья]
Александр Дайксель
Журнал социологии и социальной антропологии. 2006.  Т. 9. № 2. С. 6-10. 
[Статья]