Эксоцман
на главную поиск contacts

Services Marketing: People, Technology, Strategy, 4/E (Маркетинг услуг: люди, технология, стратегия)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
Изд-во: Prentice-Hall, 2001, 717 с.
Тематический раздел:
For graduate-level/MBA courses in Services Marketing. Combining conceptual rigor with real-world examples and practical applications, this combination text/reader/casebook explores both concepts and techniques of marketing for an exceptionally broad range of service categories and industries. Strong managerial and strategic focus.

Рекомендуется для использования в курсах "Маркетинг услуг", ориентированных на специалистов и слушателей программ МВА. Книга построена на сочетании концептуальной теоретической основы с реальными примерами и практикой применения теоретических принципов. Автор освещает концепции и технику маркетинга, применительно к широкому спектру отраслей и категорий услуг.

I. Understanding Services.
II. Focus On Customers And Managing Relationships.
III. Creating Value In A Competitive Market.
IV. Planning And Managing Service Delivery.
V. Issues For Senior Management.
Cases.
Index.

Ключевые слова

См. также:
Benjamin Schneider, Susan S. White (Schoenberger)
[Книга]