Эксоцман
на главную поиск contacts

Business Market Management: Understanding, Creating, and Delivering Value (Управление бизнес-рынками: понимание, создание и донесение ценности)

Опубликовано на портале: 30-10-2003
New Jersey: Prentice-Hall, 1999
Тематический раздел:
Business Market Management explores the process of understanding, creating and delivering value to targeted business markets and customers. Relying upon assessment of value in the marketplace, it provides a means of gaining an equitable return on value delivered and enhancing a supplier firm's present and future profitability. This book reflects the principles and practices of the discipline, and — by conducting and presenting management practice research — strives to advance the field. It brings together venerable past thinking and leading-edge thinking to provide a progressive approach to managing business markets.

Рекомендуется для использования в курсах «Промышленный маркетинг» и «В-2-В маркетинг» продвинутого уровня. Готовится к выходу второе издание книги. В книге представлены принципы и практика управления бизнес-рынками, охватывающие вопросы понимания, создания и донесения ценности до целевых бизнес-рынков и бизнес-потребителей.

I. INTRODUCTION AND OVERVIEW.
II. UNDERSTANDING VALUE.
III. CREATING VALUE.
IV. DELIVERING VALUE.
Index.

Ключевые слова

См. также:
Sonja Radas
Journal of Marketing Research (JMR). 1998.  Vol. 35. No. 3. P. 296-315. 
[Статья]
Timothy Colton, Michael McFall
Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены. 2001.  № 4 (54). С. 13-26. 
[Статья]