Business Market Management: Understanding, Creating, and Delivering Value (Управление бизнес-рынками: понимание, создание и донесение ценности)
Опубликовано на портале: 30-10-2003
New Jersey: Prentice-Hall, 1999
Тематический раздел:
Business Market Management explores the process of understanding, creating and delivering
value to targeted business markets and customers. Relying upon assessment of value
in the marketplace, it provides a means of gaining an equitable return on value delivered
and enhancing a supplier firm's present and future profitability. This book reflects
the principles and practices of the discipline, and — by conducting and presenting
management practice research — strives to advance the field. It brings together
venerable past thinking and leading-edge thinking to provide a progressive approach
to managing business markets.
Рекомендуется для использования в курсах «Промышленный маркетинг» и «В-2-В маркетинг» продвинутого уровня. Готовится к выходу второе издание книги. В книге представлены принципы и практика управления бизнес-рынками, охватывающие вопросы понимания, создания и донесения ценности до целевых бизнес-рынков и бизнес-потребителей. |
![]() |
I. INTRODUCTION AND OVERVIEW.
II. UNDERSTANDING VALUE.
III. CREATING VALUE.
IV. DELIVERING VALUE.
Index.
II. UNDERSTANDING VALUE.
III. CREATING VALUE.
IV. DELIVERING VALUE.
Index.
Ключевые слова
См. также:
TERRA ECONOMICUS.
2020.
Т. 18.
№ 3.
С. 108-124.
[Статья]
Journal of Market-Focused Management.
2002.
No. 2.
P. 149-163.
[Статья]
Социологические исследования.
2000.
№ 3.
С. 90-93.
[Статья]
Journal of Marketing Research (JMR).
1999.
Vol. 36.
No. 1.
P. 95-113.
[Статья]
[Статья глоссария]
[Интернет-ресурс]