Эксоцман
на главную поиск contacts

Consumer Behavior

Опубликовано на портале: 22-10-2003
Дисциплина: Consumer Behavior
Год: 2003
Язык: Английский
Тематические разделы: Менеджмент, Маркетинг

Aннотация:
In this course, we will study how to improve the effectiveness of marketing efforts through a better understanding of the consumer. We will consider issues such as behavioral approaches to segmentation, social influence, the diffusion of innovation, learning, motivation, perception, attitudes, decision processes, and the research needed to understand these issues within the context of the requirements of the firm.



PDF Document
сохранить
[102 КБ]
Ключевые слова

См. также:
Joanna Stavins
New England Economic Review. 2002.  Q 3 . P. 19-31. 
[Статья]
Wolfgang Pesendorfer, Faruk Gul
Econometrica. 2004.  Vol. 72. No. 1. P. 119-158. 
[Статья]
Ольга Игоревна Михайлова, Ольга Юрьевна Гурова
Журнал социологии и социальной антропологии. 2009.  Т. 12. № 1. С. 52-65. 
[Статья]