Эксоцман
на главную поиск contacts

Benchmarking as an instrument of system of quality management in university

русская версия

Опубликовано на портале: 16-04-2010
The proposed paper devoted to the use of benchmarking as a tool to ensure the competitiveness of educational services (ES) of the university and the development of competitive benchmarking techniques for ES in quality management system of Siberian State University of Telecommunications and Informatics («SIBSUTIS»). As a competitor was selected The Omsk State Technical University (OmSTU).
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Н.В. Николаева, Надежда Шагабановна Никитина
Университетское управление. 2007.  № 1. С. 60-66. 
[Статья]
Диляра Ханифовна Ибрагимова, Марина Дмитриевна Красильникова, Лилия Николаевна Овчарова
Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены. 2000.  № 2 (46). С. 35-44. 
[Статья]
Ольга Александровна Аксенова
Университетское управление. 2008.  № 2. С. 102-112. 
[Статья]
Темыр Айчечевич Хагуров
Социологические исследования. 2010.  № 7. С. 96-103. 
[Статья]
Геннадий Иннокентьевич Лазарев
Университетское управление. 2009.  № 5. С. 29-35. 
[Статья]
Ольга Ковалева
Университетское управление. 2008.  № 6. С. 38-45. 
[Статья]