Эксоцман
на главную поиск contacts

Portfolio based evaluation and changes in the concept of school, and education contents and methods

русская версия

Опубликовано на портале: 31-12-2010
Вопросы образования. 2010.  № 2. С. 152-163. 
Examined are extant international approaches to the authentic evaluation, including those based on portfolios. It is shown that the evaluation serves as a catalyzer of changes in contents and methods of teaching, as well as in the whole mode of running of school. Introduction of portfolios leads to the creation of a special education environment with a partnership between students, teachers, parents, and local community members.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Peter N. Karstanje
Директор школы. 1995.  № 2. С. 35-41. 
[Статья]
Петр Савельевич Чубик, Александр Иванович Чучалин, Михаил Александрович Соловьев, Оксана Михайловна Замятина
Вопросы образования. 2013.  № 2. С. 188-208. 
[Статья]
Александр Ильич Савенков
Директор школы. 2003.  № 10. С. 35-40. 
[Статья]
Ярослав Иванович Кузьминов
Вопросы образования. 2009.  № 1. С. 5-18. 
[Статья]