Эксоцман
на главную поиск contacts

On the Models of Supplementary Education

русская версия

Опубликовано на портале: 09-02-2011
Вопросы образования. 2005.  № 3. С. 223-232. 
Тематический раздел:
Professional development of and methodological support for working educators are considered as one of the key tasks in the computerization of schools. Hundreds of thousands of teachers have learned about the possibilities offered by computers and the Internet. However, there have been no considerable changes in the use of ICT in teaching. The article discusses the reasons for this. It suggests an approach to solving the problems of professional development and methodological support for educators, which might be helpful in overcoming existing obstacles.
PDF Document
сохранить
[90 КБ]
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Виктор Владимирович Быковский, Татьяна Викторовна Волкова
Университетское управление. 2001.  № 4(19). С. 70-73. 
[Статья]
Юрий Викторович Шленов
Университетское управление. 2001.  № 4(19). С. 5-8. 
[Статья]
Сергей Владимирович Шишкин, Борис Львович Рудник, Лев Ильич Якобсон
Вопросы образования. 2006.  № 1. С. 25-46. 
[Статья]
Александр Владимирович Гиглавый
Вопросы образования. 2005.  № 3. С. 183-191. 
[Статья]
Сергей Константинович Коваленко, Дмитрий Юрьевич Столяров, Марина Серафимовна Цветкова
Вопросы образования. 2005.  № 3. С. 201-222. 
[Статья]
Леонид Борисович Переверзев
Вопросы образования. 2005.  № 3. С. 347-375. 
[Статья]