Эксоцман
на главную поиск contacts

Psychological features of representations of teachers about a social advertising effect

русская версия

Опубликовано на портале: 04-02-2011
Психология в экономике и управлении. 2009.  № 2. С. 41-47. 
Тематический раздел:
In the article modern approaches to advertising activity in economy and social psychology are analyzed, the basic directions of psychological researches in the field of advertising are allocated; the importance of scientific studying of the ways of advertising influence on the consumer.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Владимир Николаевич Домнин
[Книга]
Armand Dayan, Annie Troadec
[Книга]
Екатерина Викторовна Батаева
Социология: теория, методы, маркетинг. 2010.  No. 3. P. 136-153. 
[Статья]
[Интернет-ресурс]
Виктория Анатольевна Суковатая
Социологические исследования. 2004.  № 2. С. 65-70. 
[Статья]