Эксоцман
на главную поиск contacts

Image of an advertising expert: estimated determinants

русская версия

Опубликовано на портале: 07-02-2011
Психология в экономике и управлении. 2009.  № 2. С. 64-69. 
Results of research of image of an advertising expert during which factors image estimations are revealed are given, the degree of its stability in different groups of examinees is determined. The place of image of the advertisement maker in category space of steady mythological and socially significant images is shown.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Е.П. Волобуева
Журнал социологии и социальной антропологии. 2007.  Т. 10. № 1. С. 141-152. 
[Статья]
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Михаил Алексеевич Василик
[Книга]
И. П. Бородина
TERRA ECONOMICUS. 2003.  Т. 1. № 3. С. 98-101. 
[Статья]