Эксоцман
на главную поиск contacts

Investment approach in communication policy industrial companies

русская версия

Опубликовано на портале: 27-04-2011
Экономические науки. 2010.  Т. 69. № 8. С. 71-74. 
The author is the same as the advertising industry’s communication policy in its logic, the common  patterns, rules  of engagement.  The term  “communication policy  industrial company, we believe you should understand the system of rules and methods used by the company in its communication activities for commercial purposes.

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Ирина Викторовна Карзанова
Экономический журнал ВШЭ. 2002.  Т. 6. № 2. С. 225-250. 
[Статья]
В.П. Шалаев
Вопросы экономики и права. 2012.  № 3. С. 296-298. 
[Статья]
А.Ю. Горохов
Вопросы экономики и права. 2010.  № 11. С. 47-52. 
[Статья]