Эксоцман
на главную поиск contacts

The role of financial innovation in marketing strategy of commercial banks

русская версия

Опубликовано на портале: 14-05-2011
Экономические науки. 2010.  Т. 68. № 7. С. 202-205. 
The article considers topical questions concerning the role of financial innovations in thedevelopment of marketing strategies of commercial banks and estimates some positive andnegative aspects of the financial innovations influence on development of national financialand credit sector.  

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
А.Ю. Горохов
Вопросы экономики и права. 2011.  № 1. С. 121-126. 
[Статья]
Анатолий Иванович Ковалев, Варвара Васильевна Войленко
[Книга]
Philip Kotler
[Книга]
Ronald E. Goldsmith
Marketing Intelligence & Planning. 1999.  Vol. 17. No. 4. P. 178 - 185. 
[Статья]
David W. Blackwell, James F. Angel, Paul W. Miniard
[Книга]
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]