Эксоцман
на главную поиск contacts

Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента

русская версия

Опубликовано на портале: 22-06-2011
Тематические разделы:
The author provides an overview of key tendencies in the corporate social respon sibility (CSR) concept development, including Ukrainian experience. Definitions, development stages, and core structural elements of CSR are reviewed in the article from a perspective of valuebased management as to profitable international organizations. The author defines corporate social responsibility as a principle within a new stage of contemporary management where humanistic values prevail over pragmatic ones and lead to a new comprehension of business model in the world.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Артем Вагизович Гизатуллин
Российский журнал менеджмента. 2007.  Т. 5. № 1. С. 35-66. 
[Статья]
Robert Eli Rosen
Connecticut Law Review. 2003.  Vol. 35. P. 1157-1184. 
[Статья]
Андрей Вячеславович Шевчук
SPERO. 2005.  № 2. С. 17-26. 
[Статья]
Юрий Евгеньевич Благов
Российский журнал менеджмента. 2006.  Т. 4. № 3. С. 186-190. 
[Статья]