Эксоцман
на главную поиск contacts

Analysis of the stratification of tv audience

русская версия

Опубликовано на портале: 09-08-2011
Экономические науки. 2010.  Т. 62. № 1. С. 408-412. 
Тематический раздел:
TV  market  development  in  Russia  causes  diversification  of  a  product.  This  fact  involves  stratification  of  TV audience,  which  affects  popularity  of  the  major  TV  channels.  The  effect  is  redistribution  of  the  advertising revenues.  In  light  of  this  trend,  statistical  analysis  of  the  stratification  of  TV  audience  takes  a  significant importance.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
John Fiske
[Книга]
Александр Юрьевич Дроздов
Социологические исследования. 2001.  № 8. С. 62-67. 
[Статья]
А.В. Шариков
Социологические исследования. 2006.  № 10. С. 95-103. 
[Статья]
Наталия Костенко
Социология: теория, методы, маркетинг. 2006.  No. 3. P. 213-221. 
[Статья]
Виктория Анатольевна Суковатая
Социологические исследования. 2004.  № 2. С. 65-70. 
[Статья]
Ирина Юрьевна Александрова
Социология: методология, методы и математическое моделирование (Социология: 4М). 2000.  № 12. С. 65-76. 
[Статья]
Ольга Николаевна Аксенова
Социологические исследования. 2006.  № 4. С. 142-143. 
[Статья]