Эксоцман
на главную поиск contacts

Analysis of the stratification of tv audience

русская версия

Опубликовано на портале: 09-08-2011
Экономические науки. 2010.  Т. 62. № 1. С. 408-412. 
Тематический раздел:
TV  market  development  in  Russia  causes  diversification  of  a  product.  This  fact  involves  stratification  of  TV audience,  which  affects  popularity  of  the  major  TV  channels.  The  effect  is  redistribution  of  the  advertising revenues.  In  light  of  this  trend,  statistical  analysis  of  the  stratification  of  TV  audience  takes  a  significant importance.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Любовь Фридриховна Борусяк
Вестник общественного мнения: Данные. Анализ. Дискуссии. 2004.  № 3 (71). С. 65-71. 
[Статья]
Оксана Феликсовна Пиронкова
Социологические исследования. 2000.  № 8. С. 65-74. 
[Статья]
Жаркын Жалиловна Шадыманова
Социологические исследования. 2008.  № 4. С. 78-80. 
[Статья]
Илья Витальевич Воробьев
Communitas / Сообщество. 2006.  № 1. С. 92-106. 
[Статья]
Валерий Николаевич Бузин
Социологические исследования. 2012.  № 10. С. 93-98. 
[Статья]