Эксоцман
на главную поиск contacts

Improvement of technology marketing activities agroorganizacij in the food market

русская версия

Опубликовано на портале: 05-09-2011
Экономические науки. 2011.  № 1. С. 152-156. 
Describes the basic components of technology marketing in the food market of Bashkortostan Republic and calculated the forecasted values of type agroproduktovyh and competitive strategy for priority agricultural enterprises of the Republic of Bashkortostan.

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Оксана Николаевна Колинько
[Книга]
И. Кобута, М. Прокопьев, Евгения Викторовна Серова, Ирина Георгиевна Храмова, Ольга Валерьевна Шик, Наталия Алексеевна Карлова
[Книга]
Анна Борисовна Письменная
Экономическая наука современной России. 2002.  № 3. С. 102-110. 
[Статья]
Михаил Ефимович Кунявский, Игорь Михайлович Кублин, Кирилл Олегович Распоров
[Книга]
И. А. Кузнецова
[Статья глоссария]
Наталья Петровна Кетова, В.И. Трухачев
Экономические науки. 2011.  № 12. С. 210-216. 
[Статья]