Эксоцман
на главную поиск contacts

Formation of marketing strategy in sphere of innovations

русская версия

Опубликовано на портале: 26-11-2011
Экономические науки. 2009.  № 9. С. 89-92. 
In article it is proved are new the approach to understanding of the innovative marketing strategy which are based not on search of an innovative product as those, not on innovation presence in a business environment, and on multi-variant approach of a choice of strategic decisions about редуцировании or use of this or that innovative working out.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Ольга Юрьевна Крайнова
Мир России. 2006.  Т. 15. № 1. С. 127-144. 
[Статья]
Е.Н. Чудаев
Экономические науки. 2011.  № 3. С. 221-225. 
[Статья]
Татьяна Анатольевна Мешкова, Владимир Николаевич Киселев, Арина Петровна Шадрикова, Александра Федоровна Яковлева
Вестник международных организаций. 2010.  № 1. С. 11-26. 
[Статья]
Рустем Махмутович Нуреев
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2016.  Т. 8. № 2. С. 6-24. 
[Статья]
Евгений Васильевич Попов, Катерина Герцегова, Константин Александрович Семячков
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2018.  Т. 10. № 2. С. 25-42. 
[Статья]
Наталия Валериевна Латова, Юрий Валерьевич Латов
Общественные науки и современность. 2014.  № 5. С. 142-156. 
[Статья]