Эксоцман
на главную поиск contacts

Formation of marketing strategy in sphere of innovations

русская версия

Опубликовано на портале: 26-11-2011
Экономические науки. 2009.  № 9. С. 89-92. 
In article it is proved are new the approach to understanding of the innovative marketing strategy which are based not on search of an innovative product as those, not on innovation presence in a business environment, and on multi-variant approach of a choice of strategic decisions about редуцировании or use of this or that innovative working out.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Гийом Шансон
Бюллетень Инновационные Тренды. 2011.  № 11. С. 14-17. 
[Статья]
С.В. Пименов, С.А. Панова, М.А. Осипов
Экономические науки. 2010.  Т. 63. № 2. С. 152-158. 
[Статья]
Ю.С. Емельянов
Экономические науки. 2011.  № 8. С. 114-120. 
[Статья]
А.Н. Король, Е.В. Смольников
Экономические науки. 2011.  № 8. С. 149-151. 
[Статья]
Иван Вадимович Розмаинский, Анна Владимировна Ложникова
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2014.  Т. 6. № 4. С. 32-50. 
[Статья]