Эксоцман
на главную поиск contacts

Formation of marketing strategy in sphere of innovations

русская версия

Опубликовано на портале: 26-11-2011
Экономические науки. 2009.  № 9. С. 89-92. 
In article it is proved are new the approach to understanding of the innovative marketing strategy which are based not on search of an innovative product as those, not on innovation presence in a business environment, and on multi-variant approach of a choice of strategic decisions about редуцировании or use of this or that innovative working out.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Роман Владимирович Губарев, Евгений Иванович Дзюба, Оксана Михайловна Куликова, Фаниль Саитович Файзуллин
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2019.  Т. 11. № 2. С. 146-170. 
[Статья]
Томас Гросфелд, Тео Роландт
Форсайт. 2008.  Т. 2. № 1. С. 24-29. 
[Статья]
И. А. Кузнецова
[Статья глоссария]
Лиляна Тоомсалу, Светлана Владимировна Толмачева, Андрей Власов, Вероника Чернова
TERRA ECONOMICUS. 2019.  Т. 17. № 2. С. 112-123. 
[Статья]
А.Ю. Горохов
Вопросы экономики и права. 2011.  № 1. С. 121-126. 
[Статья]