Эксоцман
на главную поиск contacts

Formation of marketing strategy in sphere of innovations

русская версия

Опубликовано на портале: 26-11-2011
Экономические науки. 2009.  № 9. С. 89-92. 
In article it is proved are new the approach to understanding of the innovative marketing strategy which are based not on search of an innovative product as those, not on innovation presence in a business environment, and on multi-variant approach of a choice of strategic decisions about редуцировании or use of this or that innovative working out.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Хироши Комияма
Бюллетень Инновационные Тренды. 2011.  № 1. С. 17. 
[Статья]
Свен-Тор Хольм
Бюллетень Инновационные Тренды. 2011.  № 1. С. 12-14. 
[Статья]
Оливье Вейнштейн
Бюллетень Инновационные Тренды. 2011.  № 11. С. 10-11. 
[Статья]
Philip Kotler
[Книга]
Анатолий Иванович Ковалев, Варвара Васильевна Войленко
[Книга]
Ronald E. Goldsmith
Marketing Intelligence & Planning. 1999.  Vol. 17. No. 4. P. 178 - 185. 
[Статья]