Эксоцман
на главную поиск contacts

QUALITY MANAGEMENT AT THE ENTERPRISES OF RESTAURANT BUSINESS

русская версия

Опубликовано на портале: 11-01-2012
Вопросы экономики и права. 2011.  № 3. С. 78-81. 
Тематические разделы:
In the clause questions of enhancement of quality management of services and servicing at the enterprises of restaurant business are considered. Quality of work of restaurant is considered as unity of two components: production and service. The role of internal standards of the restaurant establishing the requirements to qualitative servicing is shown. The special attention is given problems of provision of loyalty of visitors of restaurant.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Надежда Шагабановна Никитина
Университетское управление. 2003.  № 4(27). С. 62-70. 
[Статья]
Владимир Александрович Мау
Итоги. ру. 2001.  № 14.
[Статья]
Jack R. Meredith, Scott M. Shafer
[Книга]
Михаил Игоревич Иродов, Сергей Васильевич Разумов
Университетское управление. 2003.  № 2(25). С. 90-95. 
[Статья]
Л.И. Бирюкова, Н.Ш. Ватолкина, Т.А. Салимова
Университетское управление. 2008.  № 6. С. 69-78. 
[Статья]