Эксоцман
на главную поиск contacts

Methodology of interaction of concepts of marketing as a basis of holistic marketing

русская версия

Опубликовано на портале: 20-02-2012
Экономические науки. 2011.  № 4. С. 130-133. 
Тематический раздел:
The position is given reason that the most progressive approach in development of methodology  of marketing  is  holistic  approach connected  with aspiration  to  synthesize  in common and difficult system existing concepts on the basis of what types and levels of interaction of concepts have been revealed, the system-structural model is developed.

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Александр Николаевич Дятлов, М.В. Плотников
[Книга]
Joel R. Evans, Berry Berman
[Книга]
Светлана Юрьевна Барсукова
Социологические исследования. 2012.  № 2. С. 31-39. 
[Статья]
Татьяна Владимировна Симонян
TERRA ECONOMICUS. 2003.  Т. 1. № 4. С. 116-123. 
[Статья]
Frances Brassington, Stephen Pettitt
[Книга]