Эксоцман
на главную поиск contacts

Advertisement in the social networks: peculiarities, functional potential, advancement instruments

русская версия

Опубликовано на портале: 28-05-2012
Экономические науки. 2011.  № 5. С. 256-260. 
Тематический раздел:
The article describes the peculiarities of the Internet advertisement and its specificity in the social networks.  The factors of the advancement of the commodity brands are substantiated, the instruments of  the effect increase within the creative  approach to  the organization of the advertising campaigns in the social networks are characterized.

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Оксана Бочарова
Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены. 1999.  № 5 (43). С. 44-47. 
[Статья]
Frank Dobbin
[Книга]
Сергей Александрович Белановский, Михаил Эгонович Дмитриев, Анастасия Всеволодовна Никольская
Общественные науки и современность. 2019.  № 1. С. 5-18. 
[Статья]
Светлана Петровна Чернозуб
Общественные науки и современность. 2018.  № 1. С. 134–142. 
[Статья]
Александр Викторович Назарчук
Социологические исследования. 2011.  № 1. С. 39-51. 
[Статья]
Н.И. Скрыльникова
Экономическая социология. 2007.  Т. 8. № 5. С. 94-126. 
[Статья]
Мария Андреевна Сафонова
Communitas / Сообщество. 2006.  № 1. С. 72-91. 
[Статья]