Эксоцман
на главную поиск contacts

The use of the image of the region to enhance awareness of consumer products, promoted to the market

русская версия

Опубликовано на портале: 08-08-2012
Экономические науки. 2011.  № 10. С. 124-128. 
Тематический раздел:
The  development of  the institution  brand the  region is  being analyzed  in  article,  its characteristics in terms of development of Russian economy and the identification of its place in the coordinates of the consumer market in Russia.

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Вилен Николаевич Иванов
Социологические исследования. 1994.  № 6. С. 32-39. 
[Статья]
Марина Николаевна Реутова
Социологические исследования. 2004.  № 6. С. 139-142. 
[Статья]
Алексей Георгиевич Тимошенко
[Учебная программа]
К.В. Манаева
Экономические науки. 2010.  Т. 65. № 4. С. 11-15. 
[Статья]
[Центр]
Marcel Corstjens
Journal of Marketing Research (JMR). 2000.  Vol. 37. No. 3. P. 281-292. 
[Статья]