Эксоцман
на главную поиск contacts

Studying of student satisfaction within operation of quality management system of higher educational institution

русская версия

Опубликовано на портале: 11-09-2012
This article presents the methodology of student satisfaction study focused on customer needs. Realization of all the methodology stages, focusing on the application of statistical methods at all stages of planning and implementation of students satisfaction studying is in details described.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Е.А. Котлярова
Университетское управление. 2010.  № 6. С. 38-44. 
[Статья]
П.И. Дзыгивский
Университетское управление. 2009.  № 6. С. 19-22. 
[Статья]
Г.И. Лазарев
Университетское управление. 2011.  № 2. С. 6-14. 
[Статья]
Университетское управление. 2009.  № 6. С. 61-62. 
[Статья]
Университетское управление. 2005.  № 2(35). С. 6-7. 
[Статья]
И.Т. Заика, В.Г. Лобанов
Университетское управление. 2007.  № 3. С. 84-91. 
[Статья]