Эксоцман
на главную поиск contacts

Customer preference models of distributors in forming trading company’s marketing system in modern economy

русская версия

Опубликовано на портале: 30-09-2012
Экономические науки. 2011.  № 12. С. 255-261. 
Тематический раздел:
Currently customer preference changes assist in forming different models of trading companies developing marketing system. Trading company’s marketing system is focused on maximization competitive advantages in frames of the overabundance economy. These competitive advantages simplify successful trading companies’market incorporation.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Дмитрий Анатольевич Шевченко
[Статья глоссария]
Галина Сергеевна Зеленцова, Анна Семеновна Готлиб
Социология: методология, методы и математическое моделирование (Социология: 4М). 1995.  № 5-6. С. 91-102. 
[Статья]
Е.Б. Шведина
Экономические науки. 2011.  № 10. С. 118-123. 
[Статья]
Г.И. Саркисов
Экономические науки. 2011.  № 11. С. 37-42. 
[Статья]
Frederik Beigbeder
[Книга]