Эксоцман
на главную поиск contacts

Development of marketing instruments as elements of banking regulation

русская версия

Опубликовано на портале: 04-10-2012
Экономические науки. 2012.  № 1. С. 47-49. 
The instruments of marketing are examined in the article as elements of banking regulation. The concept aims to widen and amplify the range of impact instruments used by supervision authorities for overcoming crisis in banking. The article shows the need for marketing instruments for improving the quality of information involved in regulation.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Андрей Александрович Алексеев, Илья Олегович Иванинский, Ольга Викторовна Озорнина, Дмитрий Валерьевич Серебрянский, И А Силаев
Корпоративные финансы. 2009.  № 1 (9). С. 81-86. 
[Статья]
Доримендон Шотаевич Гогохия
Общественные науки и современность. 2017.  № 6. С. 147–157. 
[Статья]
Виктор Сергеевич Мартьянов
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2018.  Т. 10. № 1. С. 41-58. 
[Статья]
Баграт Айкович Ерзнкян
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2017.  Т. 9. № 1. С. 27-38. 
[Статья]
Елена Владимировна Богданова
Журнал социологии и социальной антропологии. 2005.  Т. 8. № 1. С. 86-96. 
[Статья]
Александр Николаевич Татарко, Зарина Хизировна Лепшокова, Дмитрий Игоревич Дубров, Сергей Викторович Чувашов
Общественные науки и современность. 2018.  № 4. С. 75–87. 
[Статья]