Эксоцман
на главную поиск contacts

THE PERCEIVED VALUE OF TIME AS A FACTOR IN THE FORMATION OF SAVINGS BEHAVIOR OF HOUSEHOLDS

русская версия

Опубликовано на портале: 04-03-2013
Вопросы экономики и права. 2011.  № 12. С. 31-35. 
Тематические разделы:
From the perspective of economic psychology as a combination of different directions at the intersection of economics and psychology, an attempt to explore how different perceptions of the value of time influences the formation of savings behavior of households. In this case, based on the theory of  active time, it is assumed that each person, system, and the phenomenon has its own internal time, which is in contact with the external environment can speed up time and slow down economic processes, and thereby influence the funding decisions.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Наталья Васильевна Акиндинова
Вопросы экономики. 2001.  № 10. С. 80-96. 
[Статья]
Елена Михайловна Авраамова, Лилия Николаевна Овчарова
Социологические исследования. 1998.  № 1. С. 62-67. 
[Статья]
Марина Дмитриевна Красильникова
Мир России. 2010.  Т. 19. № 4. С. 162-181. 
[Статья]
Ю. Кашин
Вопросы экономики. 2003.  № 6. С. 100-110. 
[Статья]
Денис Олегович Стребков
Вопросы экономики. 2001.  № 10. С. 97-111. 
[Статья]