Эксоцман
на главную поиск contacts

Sociocultural factors of innovation management in Russia

русская версия

Опубликовано на портале: 25-07-2013
Тематический раздел:
According to the author, to catch up on innovations, Russia should apply the socio cultural approach. To manage the innovations processes, the state should act as a main subject of management to influence directly and indirectly on all subsystems of innovation process. The author proves these statements by using the data of the expert poll.
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
П.В Наймушин, В.Н. Астальцев
TERRA ECONOMICUS. 2008.  Т. 6. № 4. С. 107-114. 
[Статья]
Александр Петрович Страхов
ПОЛИС: Политические исследования. 2000.  № 3.
[Статья]
Наталия Черныш, Ольга Ровенчак
Социология: теория, методы, маркетинг. 2007.  No. 1. P. 33-49. 
[Статья]
Вилле Бруммер, Тотти Коннола, Ахти Сало
Форсайт. 2010.  Т. 4. № 4. С. 56-68. 
[Статья]
Людмила Геннадьевна Сахарова
Среднее профессиональное образование. 2011.  № 8. С. 40-41. 
[Статья]
Александр Лазаревич Темницкий
Социология: методология, методы и математическое моделирование (Социология: 4М). 2007.  № 24. С. 81-101. 
[Статья]