Эксоцман
на главную поиск contacts

Industrial design as a factor of high-tech product competitiveness under contemporary market conditions

русская версия

Опубликовано на портале: 08-11-2014
TERRA ECONOMICUS. 2014.  Т. 12. № 3. С. 162-183. 
Is industrial design an effective instrument in competition under fast growing high-tech markets? What strategies are used by such companies in this sphere? What is their efficiency? Why is industrial design becoming a key factor of strategic activity of high-tech firms and one of the important determinants of high-tech market structure? How should economists treat this new phenomenon of industrial organization? How does it change our perspectives over markets and high-tech markets in particular? These are the questions that are under consideration in the article.
PDF Document
сохранить
[661 КБ]
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
А.И. Ладыга, Н.А. Овчаренко, Д.Д. Кушнир
Экономические науки. 2010.  Т. 64. № 3. С. 153-156. 
[Статья]
Юрий Семенович Масленченков, Юрий Николаевич Тронин
[Книга]
Евгений Аркадьевич Шварц, Аверченков А.А, Сергей Николаевич Бобылев, Герасимчук И.В
Общественные науки и современность. 2009.  № 4. С. 58-70. 
[Статья]
А.А. Крюков
Экономические науки. 2010.  Т. 64. № 3. С. 302-311. 
[Статья]
С.В. Алексеев
Экономические науки. 2010.  Т. 67. № 6. С. 71-75. 
[Статья]
Игаль Эрлих
Бюллетень Инновационные Тренды. 2011.  № 2. С. 5. 
[Статья]