Эксоцман
на главную поиск contacts
Поиск
Автор:
Название:
Учебное заведение:
Всего учебных программ в данном разделе: 1

Учебные программы

Авторы:
все А Б В Г Д Е Ж З И ЙК Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W XYZ
 
Названия:
А Б В Г Д ЕЖ З И ЙК Л М Н О П Р С Т У Ф ХЦ ЧШЩЭ ЮЯ
A B C D E F G H I JKL M N O P Q R S T U V W XY Z
 

Product and Pricing Management [учебная программа]
Опубликовано на портале: 22-10-2003
Xiaokai Yang
2002/2003
This MBA course incorporates the discussion of the two important elements of the four Ps of marketing: product and pricing. The goal of the course is to prepare the managers to create an enduring advantage of their products in the marketplace. By the end of this course, the participants should be able to better understand the important issues of product and pricing management in today’s business environment, and the issues pertaining to the execution of product and pricing strategies.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл