Эксоцман
на главную поиск contacts

The Impact of Changing Consumer Preferences on Baby Food Consumption

Опубликовано на портале: 06-04-2005
Journal of Food Distribution Research. 1999.  Vol. 30. No. 1. P. 73-77. 
This study examines the relationship between processed baby food consumption, socioeconomic factors, and attitudes and awareness concerning baby food safety and nutrition. The results are consistent with the view that recent concerns about safety may have negatively impacted consumption. Several socioeconomic factors were also found to be significant in explaining consumption.

Ссылки
текст статьи в формате pdf:
http://agecon.lib.umn.edu/cgi-bin/pdf_view.pl?paperid=3197&ftype=.pdf
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Д. Н. Емельянов, А. М. Носов, А. В. Дерюгина, В.Г. Растянников, А. А. Барлыбаев, Н. М. Клопыжникова
[Книга]
Safdar Muhammad, Albert J. Allen
Journal of Food Distribution Research. 2000.  Vol. 31. No. 1. P. 152-158. 
[Статья]
Римма Павловна Шпакова
Социологические исследования. 2005.  № 11. С. 129-137. 
[Статья]
Brett D. Begemann
Journal of Agricultural and Applied Economics. 1997.  Vol. 29. No. 1. P. 117-122. 
[Статья]
Игорь Бирман
Экономическая наука современной России. 2000.  № 2. С. 35-52. 
[Статья]
Leonard Shabman, Kurt Stephenson
Journal of Agricultural and Applied Economics. 1996.  Vol. 28. No. 1. P. 117-125. 
[Статья]