Эксоцман
на главную поиск contacts

IMC: Using Advertising & Promotion to Build Brands (Интегрированные маркетинговые коммуникации: использование рекламы и продвижения для создания брендов)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
New York: McGraw-Hill, 2001
Тематический раздел:
This is an applied text with a strong brand message. Most texts on the market teach functions but neglect integration and organization, which should be the very foundation of Marketing. This text answers the questions of when to use, how to use, and who should be involved in the interrelated functions of Marketing today. This text also teaches the cost effectiveness of developing brand relationship (managing the ongoing dialogue between buyer and seller)and how to truly integrate the consumer into Business-to-business marketing vs. Business-to-consumer marketing (B2B and B2C).

В этой книге Вы найдете ответы на вопросы: когда использовать, как использовать и кто должен быть вовлечен во взаимосвязанные функции маркетинга в современных условиях. Автор освещает вопросы эффективности (учет затрат) развития взаимоотношений при создании бренда (управление постоянным диалогом между продавцом и покупателем), а также вопросы реального интегрирования потребителя в маркетинговые процессы (B2B и B2C).

PART I. From Marketing Communications to IMC
PART II. Strategic Foundations of IMC
PART III. Creating, Sending, and Receiving Brand Messages
PART IV. Marketing Communication Functions
PART V. The Big Picture
Index
Glossary

Ключевые слова

См. также: