Эксоцман
на главную поиск contacts

Internet Marketing, 3rd Edition (Интернет-маркетинг)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
Toronto: John Wiley & Sons, 2000, 176 с.
Тематический раздел:
Each chapter in this text has an Online Activities section tied to research activities using the Interactive Journal. By using the Interactive Journal to complete the exercises, readers can gain a better understanding of the chapter topics while becoming familiar with the features and strengths of the Interactive Journal.

Каждый раздел книги содержит подраздел "Деятельность он-лайн", представленный интерактивным журналом. Используя этот интерактивный журнал для выполнения упражнений и ознакомления с его особенностями и сильными сторонами, читатели могут достичь лучшего понимания предмета рассмотрения разделов книги.

"The style has much to recommend in terms of price and accessibility. There is much useful, practical content that is not emphasised in other texts. The book is essential reading for those delivering internet marketing modules."

Times Higher Educational Supplement,
2nd March 2001
Introduction To Marketing On The Internet.
Communicating With Consumers Online.
Computer-Mediated Selling.
Providing Web Content.
New Functions, New Businesses.
Glossary.
Index.

Ключевые слова

См. также: