Эксоцман
на главную поиск contacts

Electronic Commerce 2002: A Managerial Perspective, 2nd Ed. (Электронная коммерция 2002)

Опубликовано на портале: 24-11-2003
Изд-во: Prentice-Hall, 2002
Тематический раздел:
As the Internet continues to impact the way we live, the business world is significantly changing too. Learn more about the major opportunities, limitations, and issues of managing business on the Web today. Reflecting and integrating the authors' extensive experience as academicians, consultants, and practitioners, this is a complete overview and sourcebook of global E-commerce.

Книга представляет собой полный обзор глобальной электронной коммерции и дает возможность больше узнать об основных возможностях, ограничениях и проблемах управления бизнесом в сети.

I. A Real Revolution.
II. B2c Ec —Internet Marketing.
III. B2b Ec.
IV. Other Ec Models And Applications.
V. Building Ec Systems.
VI. Implementing Ec.
Appendices

Ключевые слова

См. также: