Эксоцман
на главную поиск contacts

Consumer Behavior, Sixth Edition (Поведение потребителей)

Опубликовано на портале: 25-11-2003
USA: McGraw-Hill, 2001
Тематический раздел:
Consumer Behavior provides students with the knowledge and skills necessary to perform consumer analyses that can be used for understanding markets and developing effective marketing strategies. The authors have developed what they call the Wheel of Consumer Analysis, which is a tool to help the reader understand how consumer affect and cognition, consumer behavior, consumer environment, and marketing strategy interact. The wheel is a powerful tool for analyzing consumer behavior and can be used to understand consumers and to guide the development of effective marketing strategies.

Представленное издание дает студентам знания и навыки, необходимые для осуществления анализа потребителей, который может быть использован для развития понимания рынка и разработки эффективных маркетинговых стратегий. Авторы разработали инструмент, названный ими Механизм анализа потребителя, который поможет читателям понять потребителя и послужит руководством для разработки эффективных маркетинговых стратегий.

Section 1 A Perspective on Consumer Behavior
Section 2 Affect and Cognition and Marketing Strategy
Section 3 Behavior and Marketing Strategy
Section 4 The Environment and Marketing Strategy
Section 5 Consumer Behavior and Marketing Strategy

Ключевые слова

См. также:
Ирина Викторовна Алешина
[Книга]
Владимир Владимирович Кеворков, С. В. Леонтьев
[Книга]